fredag 19 februari 2016

Effektiv fredag....

Fredagar är städdag hemma hos oss så jag brukar fly fältet, känner mig mest i vägen och som ag stökar ner på en gång. Jag och Douglas satte oss i bilen och parkerade i garaget på mall Of Scandinavia innan butikerna öppnar klockan 10, vilket gjorde att jag hann göra mina ärenden snabbt och enkelt. Sen kunde vi ta det lite lugnt och mötte upp faster Gabrielle för lunch. har hittat ett gott salladsställe där man själv får välja vad man vill fylla upp sin tallrik med.

Efter lunch åkte vi för att hämta Nathalie o Frank som ska sova borta inatt. Dem blev upphämtade lagom till mellis och fika, som jag fick äta själv, en liten kakbuffe på fredagen är ju aldrig fel, dessutom sover Douglas så jag ska nog lägga mig i soffan ett tag.... Trevlig helg!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar