onsdag 23 mars 2016

Hur mycket kaffe kan man dricka...?

I natt var en spännande natt. Först vaknade Douglas precis när jag skulle lägga mig, när han kommit till ro och somnat om så kom Frank in, kissnödig... jag somnade nog nån timme innan det var dags för minstingen att ropa på mig igen, han ville ha lite närhet och mys innan han somnade om, sen var det dags för Frank att snyta sig och ta nässpray...
Vaknade till ljudet av "smurfarna" på någons ipad, klockan var då 05.33, tänkte att det måste vara ett skämt men nejdå.

Nu sover båda killarna middag. Jag vill mer än gärna göra dem sällskap men ingen ide att lägga sig ner för snart är det dags att bege sig till skolan för att hämta hem Nattis.... Jag tar en till kopp Starkt kaffe och hoppas vara vaken några timmar till!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar