söndag 20 mars 2016

Kickstart med Bootcamp!?

Japp, jag har anmält mig till bootcamp!! Som startar om 3 veckor och jag tror att det är precis vad jag behöver för att komma igång. Som idag, vädret är trist och jag har varit hemma med sjuka barn i slutet av veckan men jag har ingen ork eller motivation att ta mig ut idag. Det optimala vore att ta sig till gymet, för att få komma hemifrån och samtidigt göra något nyttigt. Men min kraft finns inte....
Jag tänker att när jag börjat bootcamp så kommer kroppen känna sig motiverad att komma igång på riktigt. Jag kommer få ett kostprogram också, kan vara värt att offra sig för det så att kroppen får ut max av min träning.

Ska bli spännande att se hur jag kommer orka, jag tror att det är ganska tufft på bootcamp och har ju inte rört på mig på närmare 2 år!! Nån som har "inför bootcamp" tips??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar